Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[o2] BXE zwiększone spalanie i spadek mocy LOGI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [o2] BXE zwiększone spalanie i spadek mocy LOGI

    oolsztyniak, Tez taki bylem do czasu az nie spotkalem ich osobiscie. Mam kilku znajomych gejow i uwierz mi to sa normalni faceci , a to co robia w sypialni i z kim to ich sprawa. Przeciwny natomiast jestem adoptowaniu przez nich dzieci. Dla mnie to jest chore i nawet czesc z nich sie ze mna z tym zgadza. Mam znajomego ktory mial zone ma 2 dzieci i zostal gejem Zostal to duzo powiedziane odkryl !!
    Sa geje i geje. Tak jak i faceci. Niektorzy to totalne cioty afiszyjace sie na kazdym kroku gadajace jak paniusie mahajace rekami jakby byly polamane. Inni to faceci o ktorych nigdy bys nie pomyslal ze sa gejami. Nie afiszuja sie zyja jak kazdy. JEdza to samo co my ubieraja sie tak samo. A to czy chca sie pobierac to ich sprawa.

  • #2
    [o2] BXE zwiększone spalanie i spadek mocy LOGI

    Witam

    Ostatnio w mojej octavii 2 (2006r, 1.9tdi (bxe)) zauważyłem zwiększone spalanie.

    Auto kupiłem rok temu w sierpniu. W listopadzie zapalił mi się CHECK.

    Poprzedni właściciel dokonał regeneracji turbo, jednak dolot nie był wyczyszczony i wszędzie stał olej.

    Mechanik wyczyścił Dolot, egr, IC. Wtedy też wymieniłem sam filtry paliwa, powietrza i oleju (MANN) i zalałem olej LIQUI MOLY 5w30, (wcześniej był castrol).

    Po całym zabiegu auto odzyskało trochę mocy. Wtedy juz spalanie wzrosło o ok 1 litr.

    Mineło kilka miesięcy i 8 tys km. Spalanie w mieście jest średnio o 2-2,5 litra wyższe niż przed "operacją" i 1 litr więcej w trasie. Auto straciło też na swojej dynamice)

    Dodakowo podczas dynamicznego przyspieszania na 1,2,3 (na 4 to już nie jest dynamiczne) czuć kilka szarnięć między obrotami 2100 a 2500.

    Leję tylko uszlachetnioną ropę (bp, lotos, statoil).

    LOGI:
    Log (0 - 008,011,003)
    Log (1 - 011)
    Log (2 - 003)
    Log (3 - 013,018,023)
    Log (4 - 011)

    Komentarz


    • #3
      Regulacja cisnienia doładowania kuleje. Stad braki w mocy.
      Masz papiery z regeneracji sprezarki. Dawno to było robione. Ile przejechane od tej roboty ?
      Dodatkowo sprawdzilbym na początek szczelność dolotu.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        nie mam przy sobie tego papierka, ale jeżeli dobrze pamiętam to czerwiec 2013 roku,
        po regeneracji przejechane jakieś 17 tys kilometrów


        regeneracja była robiona w Olsztynie

        co ze wzrostem spalania?

        Komentarz


        • #5
          Zrob logi statyczne 001,003,004,007
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            Log (0 - 007)
            Log (1 - 004)
            Log (2 - 001)
            Log (3 - 003)

            Komentarz


            • #7
              Auto było max. nagrzane przed logowaniem ?
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz


              • #8
                wskazówka już była na 90st, ale myślę że wszystko było jeszcze dogrzane.

                któreś logi to poprawy?

                [ Dodano: Nie 13 Lip, 14 23:41 ]
                Tutaj na pewno już wszystko było nagrzane

                Log (0 - 007)
                Log (1 - 004)
                Log (2 - 003)
                Log (3 - 001)

                Komentarz


                • #9
                  Trzeba by zobaczyc jak sie zachowuje temperatura podczas jazdy. NIby tu dobiles do 94 *. Ale jeslis szybko spada... to termostat ma dość.
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz


                  • #10
                    jak proponujesz to sprawdzić?

                    Komentarz


                    • #11
                      Przejezdzasz ok. 8-10 km srodniodynamicznie. Podłaczasz VCDSa i sprawdzasz temperature w 007 stat. Powinna oscylowac w granicach 88-92 * przy tej temperaturze otoczenia. W czasie logowania - tak jak robiles - dobijala do 94 i to jest normalne.... ale jesli podczas powrotu do domu spada wyraznie w kierunku 80*... to juz licho.
                      Jesli podczas normalnej jazdy miejskiej temp nie dobija do 87* - termostat nie spełnia swojej funkcji.
                      A im blizej zimy bedzie juz tylko gorzej.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X